środa, 3 czerwca 2015

Witaj, świecie!



Witajcie wszyscy!


Kilka słów o „Climberce”.

  Mam 20 kilka lat. Jestem dziewczyną, której powoli zaczyna się układać w życiu, lecz pewne epizody z przeszłości odcisnęły swoje piętno na moim jestestwie. Ciężko jest się z pewnymi rzeczami pogodzić, puścić w niepamięć. Dlatego w codziennym życiu bywa niełatwo z zadowoleniem iść do przodu, docenić to wszystko, co dobre i powinno dawać szczęście, jak również chęć działania. Każdy kolejny dzień jest ciężką wspinaczką po stromych i krętych szlakach zwyczajnej codzienności, na których łatwo jest się potknąć.


Dlaczego blog?

  Nie lubię dzielić się z innymi własnymi problemami, swoim życiem- zwyczajnie straciłam zaufanie do ludzi i zamknęłam się na nich. Sama lubię rozmyślać, analizować swoje przemyślenia, próbować rozwiązywać trudności. W głębi duszy oczywiście chciałabym czyjejś opinii, pomocy, czy rady, a tutaj mogę być anonimowa i ta blokada, która występuje w świecie realnym, zwyczajnie znika. Myślę, że pisanie bloga może być również pewnego rodzaju terapią dla mnie jak i po prostu pamiętnikiem.

O czym chciałabym pisać?

  O moich przemyśleniach, problemach, o tym, co się wydarzyło ale także zapewne znajdą się tu przepisy kulinarne, fajne produkty kosmetyczne i co mi tam innego przyjdzie do głowy, czyli po prostu CODZIENNOŚĆ :)

  Na razie jestem zielona jeśli chodzi o prowadzenie bloga i nie ogarniam wszystkiego, ale będę się uczyć i rozwijać stronę. Mam nadzieję, że znajdą się czytelnicy :)

Pozdrawiam, C.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz